Reklamační řád
1. Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
2. Záruční doba
Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na následující případy: zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením, zboží bylo poškozeno přírodními živly, zboží bylo poškozeno běžným opotřebením Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
3. Reklamace a její uplatnění
případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva: jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností: na e-mailovou adresu provozovatele info@barberco.cz poštou na adresu provozovatele: Barberco.cz, Urbinská 185, 381 01 Český Krumlov telefonicky na tel. č.: +420 775 969 123 osobním doručením na adresu: Barberco.cz, Urbinská 185, 381 01 Český Krumlov a následně zaslat nebo doručit na vlastní náklady reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s vyplněným reklamačním listem a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele:
Barberco.cz, Urbinská 185, 381 01 Český Krumlov, +420 775 969 123 (uvádějte prosím i telefonní číslo, děkujeme)
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději
do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím
nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má
spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
O vyřízení reklamace musí prodávající kupujícího informovat – do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla. O průběhu reklamace se může zákazník informovat na telefonní lince +420 775 969 123